Heelhuids aangekomen - Reisverslag uit Caminha, Portugal van Thars Labee - WaarBenJij.nu Heelhuids aangekomen - Reisverslag uit Caminha, Portugal van Thars Labee - WaarBenJij.nu

Heelhuids aangekomen

Door: Thars

Blijf op de hoogte en volg Thars

20 April 2015 | Portugal, Caminha

Na een super vlucht te hebben gehad die er uiteindelijk een uur langer over deed, zijn we succesvol een heelhuids aangekomen op onze verblijfplaats. Iets anders dan verwacht hebben we het al snel ingericht en gekeken wat we verder gingen doen deze middag. Door de aangegeven plekken van de campingeigenaar hebben we een supermarkt opgezocht. Nou ik kan je vertellen, daar wil ik nooit meer komen! Het stonk er naar de vis en die ogen keken me aan en probeerde me echt te vertellen wat ze zoal hebben meegemaakt die dag. Nee, die winkel is/wordt het niet.. Dus maar op zoek naar iets anders.
Morgen staat een mooie dag voor de boeg. Met een minimale temperatuur van 21 graden, zijn er nog heel wat dingen te regelen. Afijn, mijn eerste verslag vanuit Caminha is een feit! Zo meteen lekker gaan slapen en dan weer op tijd op, want Kay en ik willen stokbrood..
Ik zou zeggen, slaaplekker en binnenkort weer een nieuw verslag!
Laterz ;)

  • 21 April 2015 - 08:50

    Toon:

    Goh wat een rottig uitzicht zeg!!!!!!

  • 21 April 2015 - 08:50

    Toon:

    Goh wat een rottig uitzicht zeg!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thars

-

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 4241

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 06 Juli 2015

Buitenlandse stage Portugal

Landen bezocht: